Kommentteja asiakkailtamme
Kouluttaja:
”Räätälöidyt raportit auttavat meitä muokkaamaan omat koulutuksemme entistä paremmin vastaamaan asiakkaittemme tarpeita ja samalla vähentää omia rutiinejamme.”
Myyntipäällikkö:
”Minä myyjänä raportti on konkreettinen apuväline myyjiemme työssä. Työkirja ohjaa myyjiämme oivaltamaan oman myyntityönsä kannalta keskeiset asiat.”
Henkilöstöpäällikkö:
”Rekrytointiraportti on omiaan niille esihenkilöillemme, jotka osallistuvat rekrytointiin satunnaisesti 2-3 kertaa vuodessa.”
Asiakaspalvelupäällikkö:
”Esihenkilön raportti helpottaa omaa valmistautumistani kehityskeskusteluihin. Oivallinen asia on se, että Esihenkilön raportti ja Minä asiakaspalvelijana -raportti sopivat rakenteeltaan yhteen. Näin asiakaspalveluhenkilömme voivat hyödyntää Minä asiakaspalvelijana -raporttia omalta osaltaan valmistautuessaan kehityskeskusteluun.”
Haluatko tietää lisää?
Soita meille
040 580 56 11 Olof Lagerström
040 556 04 10 Seppo Louhikko
Tai jätä meille yhteydenottopyyntö!
Kerromme mielellämme lisää.