Kommentteja asiakkailtamme

Kouluttaja:

”Räätälöidyt raportit auttavat meitä muokkaamaan omat koulutuksemme entistä paremmin vastaamaan asiakkaittemme tarpeita ja samalla vähentää omia rutiinejamme.”

Myyntipäällikkö:

”Minä myyjänä raportti on konkreettinen apuväline myyjiemme työssä. Työkirja ohjaa myyjiämme oivaltamaan oman myyntityönsä kannalta keskeiset asiat.”

Henkilöstöpäällikkö:

”Rekrytointiraportti on omiaan niille esihenkilöillemme, jotka osallistuvat rekrytointiin satunnaisesti 2-3 kertaa vuodessa.”

Asiakaspalvelupäällikkö:

”Esihenkilön raportti helpottaa omaa valmistautumistani kehityskeskusteluihin. Oivallinen asia on se, että Esihenkilön raportti ja Minä asiakaspalvelijana -raportti sopivat rakenteeltaan yhteen. Näin asiakaspalveluhenkilömme voivat hyödyntää Minä asiakaspalvelijana -raporttia omalta osaltaan valmistautuessaan kehityskeskusteluun.”

 

Haluatko tietää lisää?

Soita meille

040 580 56 11 Olof Lagerström

040 556 04 10 Seppo Louhikko

Tai jätä meille yhteydenottopyyntö!

Kerromme mielellämme lisää.